میــــــــــــــروم

ღI'm lonelyღ

خودم اس .......رفیقام خاص......اینم یه راه راست======........واسه اونی که مارو نخواس.............مشکلی نی ما سرمون بالاس.............چون بالا سرمون خــداسـ

او از خوردن شراب مست شد ......................................................من از گریستن بخاطر او مست شدم

 

او از مستی شراب پا به فرار گذاشت. اما من.............

 

رفتم.میروم.تا آخر دنیا که سرو ته زندگیم رو مشخص کنم.نمی دونم به سوی که؟به سوی چه.ولی..............میروم

 

 

خدانگهدارت

 

تمام

                                                                                                                                             خودخنگولم گفتم



نظرات شما عزیزان:

نازی جون
ساعت0:23---20 تير 1394
بیگ لایک عالی موفق باشی خواهر جونی

ریحانه
ساعت16:25---14 مرداد 1393
تو...
همان شقایق شعر معروف سهرابی!
اری...تا تو هستی،زندگی باید کرد


حالا
ساعت19:06---12 مرداد 1393
چقد رفت تو رفت شد

دختــــــــــری از جنــــس والیبــــــال
ساعت21:10---10 مرداد 1393
افرین اجـــــــــــــی جونم قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:,ساعت13:46توسط شعرامو خودم گفتم | |