تـــــــــــــــنهـــــــــــــــــــــا

ღI'm lonelyღ

خودم اس .......رفیقام خاص......اینم یه راه راست======........واسه اونی که مارو نخواس.............مشکلی نی ما سرمون بالاس.............چون بالا سرمون خــداسـ

تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــــــــــــــهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

 

ت:............تو

ن:..............نیستی

ولی من

ه:..................همیشه

آ:..........................آرزوت میکنم

تمام

                                                                                                                                     خود خنگولم گفتم 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نازی جون
ساعت0:29---20 تير 1394
ثنا جونی خودت گفتی؟ واقعا که خواهر خودمی منم ی شعر گفتم
لپتو بکشم گوگولی مگولی جیغت در بیاد گوگولی مگولی
اصن از این قشنگ تر نمیشد


ریحانه
ساعت16:27---14 مرداد 1393
کسی که خنجر به پشتم فرو کرد،بوی تنش اشنا بود...
راستی!
این عطر را خودم باریش خریده بودم!


sabajo0o0n
ساعت11:21---13 مرداد 1393


حالا
ساعت19:09---12 مرداد 1393
آفرین چههههههههههههههه خلا قیت هایییییییییییییییی....واقعا همشو خودت گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟</

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:,ساعت14:19توسط شعرامو خودم گفتم | |