نــــــــــــمــــــــــــیـــــــــــــــدانـــــــــــــــم

ღI'm lonelyღ

خودم اس .......رفیقام خاص......اینم یه راه راست======........واسه اونی که مارو نخواس.............مشکلی نی ما سرمون بالاس.............چون بالا سرمون خــداسـ

نمی دانم از که بگویم

 

نمی دانم از چه بگویم

 

فقط میدانم

 

انقدر غم دارم که سکوت کنم

 

و انسان ها از همین سکوت تلخم مرا درک کنند

 

ان قدر سخن گفتن سخت است که زبانم نمی چرخد درد و دل کنم

 

ان قدر سخت است که نوشتن

 

که نمی تونم قلم در دست بگیرم

 

فقط قدرت گفتن دوستت دارم را دارم

 

نمی دانم حالم خوب است یا بد

 

فقط میدانم ان قدر غصه دارم ک همه در یک نگاه بفهمند

 

                                                                                                                 خود خنگولم گفتم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نازی جون
ساعت0:31---20 تير 1394


ریحانه
ساعت16:29---14 مرداد 1393
مهم نیست که در مورد تو چی فکر میکنند
مهم اینه انقدر مهمی کهخ در موردت فکر میکنن


sabajo0o0n
ساعت11:20---13 مرداد 1393
y bare dige begi khengol man mido0nam ba to

حالا
ساعت19:37---12 مرداد 1393
فهمیدم...: -((خدا منو بکشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:,ساعت19:16توسط شعرامو خودم گفتم | |