نــــــــــــــــــــگـــــــــــــــــــــو

ღI'm lonelyღ

خودم اس .......رفیقام خاص......اینم یه راه راست======........واسه اونی که مارو نخواس.............مشکلی نی ما سرمون بالاس.............چون بالا سرمون خــداسـ

نگو بارگران بودیمو رفتم

                             نگو نامهربون بودیمو رفتم

                                                              بگو.بگو با دیگران بودیمو رفتم

                                                                                               بدان باور نخوام کرد حرفت

بدان مهمان شب هایم شده اشک

                           بدان مجنون تر از تو بودمو بس

                                            بدان عشقم قلم بوده ُ دفتر

 

                                                                                                                             خود خنگولم گفتم



نظرات شما عزیزان:

Raha
ساعت18:12---21 تير 1394
وبت خیلی خوبه
عالی
در حد
تیم ملی
آورین
خوشمان آمد
20


ریحانه
ساعت16:30---14 مرداد 1393
از اول هم بازنده بودم
نیازی به امتحان کردن نبود...
"مچ"انداختن بهانه ای بود تا دستانت را بگیرم...!


حالا
ساعت19:35---12 مرداد 1393
آآخییییییییییییییییییییییییییی یی.......: -(( نه عزیزم نرفتم اصن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:,ساعت19:27توسط شعرامو خودم گفتم | |