سیــــــــــــــــاه

ღI'm lonelyღ

خودم اس .......رفیقام خاص......اینم یه راه راست======........واسه اونی که مارو نخواس.............مشکلی نی ما سرمون بالاس.............چون بالا سرمون خــداسـ

رنگ اتاقم را سیاه می کنم

رنگ دلم را هم سیاه می کنم

رنگ عشق را هم سیاه می کنم

رنگ محبت را هم سیاه می کنم

دنیایم را سیاه می کنم

خودم را هم سیاه میکنم که کسی نشناستم

تا در این سیاهی گم شوم

تا در این سیاهی غرق شوم

ادمهای اطرافم را سفید میکنم تا مثل نقره بدرخشند

تا من را نشناسند و اشک هایم را نبینند

نفهمند عاشق شده ام

نفهمند من وجود دارم

اگه نبیننم دیگر سوالی نمی پرسن

دیگر نمی گویند چرا اشک میریزی

دیگر نمی گویند این اشک ها برای چه کسی است؟

مگر نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                                                                                   خود خنگولم گفتم

 



نظرات شما عزیزان:

نازی جون
ساعت0:33---20 تير 1394
هعی خدایا کمکم کن

ریحانه
ساعت16:35---14 مرداد 1393
تمام غصه های دنیا را با یک جمله میتوان تحمل کرد:خدایا...میدانم که میبینی

ریحانه
ساعت15:57---14 مرداد 1393
عالیه.حرف نداره نوشته هات
پاسخ:ممنونم عزیزم چشات عالی میبینه


sabajo0o0n
ساعت11:20---13 مرداد 1393
khode golet gofti kheili ghashangam gofti

حالا
ساعت19:34---12 مرداد 1393
واییییییی خدا:-( (

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:,ساعت19:31توسط شعرامو خودم گفتم | |