دروغـــــــــــــــ

ღI'm lonelyღ

خودم اس .......رفیقام خاص......اینم یه راه راست======........واسه اونی که مارو نخواس.............مشکلی نی ما سرمون بالاس.............چون بالا سرمون خــداسـ

دلم تنگ شده

 

برای

 

وقتی دروغی می گفتی

 

دلم برات تنگ شده

 

منم چه ساده

 

باور می کردم

 

چه ساده

 

سوختم

 

ولی

 

دم نزدم

 

میدونستی

 

تنهام

 

میدونستی بری

 

هیچ کسی رو ندارم

 

چرا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

می خوای منم باهات بیام؟؟؟

 

هرجا بگی میام

 

اما

 

من به زودی زود می خوام برم

 

پیش اون بالایی

 

اونی که اوردتم

 

اونی که اشتباه کردم عاشقش نشدم

 

چون فقط عشق اونه

 

که

 

همیشه هست

 

 

 

♥ خود خنگولم گفتم♥

 

 



نظرات شما عزیزان:

Imgoodgirl
ساعت13:40---10 شهريور 1393
مرسی جیگرم عسکا خیلی قشنگ بود

sabajo0o0n
ساعت13:37---29 مرداد 1393
mesl hamishe ghashange golam

ریحانه
ساعت15:45---16 مرداد 1393
آپم

حالا
ساعت12:59---16 مرداد 1393
اوووووووووووووووووووخی...: -((

ریحانه
ساعت12:05---15 مرداد 1393
گاهی از شدت دلتنگی گریه که هیچ...دلم میخواهد های های بمیرم

ریحانه
ساعت12:04---15 مرداد 1393
مثل همیشه عالـــــــــــــــــی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:,ساعت17:5توسط شعرامو خودم گفتم | |